دانلود بازی Dead Space 2 Remake برای کامپیوتر

بازی کامپیوتراکشنبازی های ویژه جدید ویژه

دانلود بازی Dead Space 2 Remake برای PC – پیش بینی اخیر گیم اسپات در خصوص بازی فضای مرده 2 ریمیک رفته رفته در حال تحقق بوده که امروزه گیمرهای بسیاری امتیاز بالایی به ساخت نسخه ریمیک از نسخه دوم بازی فضای مرده توسط Electronic Arts داده اند. جهت دانلود بازی Dead Space 2 Remake باما همراه باشید.

دانلود بازی Dead Space 2 Remake برای کامپیوتر

دانلود بازی Dead Space 2 Remake

استقبال گسترده گیمرها از بازی Dead Space Remake سبب شد تا این بازی از نمرات بسیار خوبی از سایتهای مختلف برخوردار باشد که این مورد وسوسه خوبی برای شرکت الکترونیک آرتز و استودیو Motive Studio بوده که آنها را مجاب به ساخت ریمیک نسخه دوم بازی Dead Space 2 خواهد نمود. اخیراً اطلاعاتی از سایت GameSpot با بررسی حالت New Game Plus از بازی Dead Space Remake عرضه شد که در این میان فایل‌هایی در سفینه USG Ishimura دست به دست می‌شود که این مورد مربوط به گفت و گوی دو شخص به صورت الکترونیکی بوده است پس از اتمام گفتگوی آنها نتیجه حاصل برای شد تا برای ساختن Ishimura با یکدیگر بحث جدی تری داشته باشند و در ادامه درباره کار روی پروژه Sprawl گفتگو نمودند. همین مورد سبب شد تا گیمرهای بازی فضای مرده با ریمیک اخت بهتری پیدا کنند که این مورد در بستر داستان اصلی در کنار ویژگی های جدید پیاده سازی شد. با این حال شرکت الکترونیک آرتز هنوز واکنشی نسبت به این شایعه اعلام نکرده ولی پیش بینی می شود در آینده نه چندان دور اطلاعات جدیدی در خصوص ساخت ریمیک این بازی منتشر شود. لازم به ذکر است در مقاله مربوط به دانلود بازی Dead Space 2 Remake برای کامپیوتر سعی ما اشاره به اطلاعاتی بوده که در مورد بازی Dead Space 2 Remake عرضه شده است.

 

مشخصات کلی بازی
نام : فضای مرده 2 ریمیک
شرکت سازنده : Visceral Games
ناشر : Electronic Arts
تاریخ انتشار : نامشخص
سبک : اکشن
رده بندی سنی : 18 سال به بالا
امتیاز : 90 از 100
بازی پیشنهادی : بهترین بازی های اکشن کامپیوتر

 

بازی کامپیوتر Dead Space 2 Remake در نسخه اولیه توسط شرکت Visceral Games توسعه و سپس توسط Electronic Arts در سال 2011 منتشر شد که حال بعد از 11 سال اطلاعات جدیدی از ساخت ریمیک این بازی دست به دست می‌شود که نباید آنرا ساده درنظر داشت. در آینده‌ای نه چندان دور جهت دانلود بازی Dead Space 2 Remake برای PC وارد این مقاله خواهید شد.

‫4/5 ‫(1 نظر)
باکس دانلود

دانلود بازی Dead Space 2 Remake برای کامپیوتر

هزینه اینترنت ترافیک داخلی

www.par30dl.com

حجم بزودی ...
تاریخ انتشار 2023
قیمت 79.99 دلار
شرکت سازنده Electronic Arts
متا 90
رده سنی PG-18
  • دیدگاه‌ها

    0 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد!

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر