دانلود بازی Beyond: Two Souls برای PC

بازی کامپیوتراکشنبازی های ویژهسوم شخصماجراجویی

دانلود بازی Beyond Two Souls

بازی ماوراء: دو روح یا همان بازی Beyond: Two Souls یک بازی ویدئویی به سبک درام تعاملی ، اکشن و ماجراجویی سوم شخص است که توسط استودیوی فرانسوی Quantic Dream طراحی و ساخته شده است.در حالی که این بازی پیش از این در انحصار کنسول های PS3 و PS4 شرکت سونی قرار داشت ، سرانجام در تاریخ 18 ژوئن 2020 از طریق استیم برای پلتفرم PC منتشر گردید تا پی سی گیمرها بتوانند اثر کم نظیر دیوید کیج را بر روی پلتفرم خود با گرافیک بالاتر و وضوح Native تجربه کنند.

فارنهایت، باران سنگین و ماورا: دو روح سه شلیک دیوید کیج بودند که همگی روح و قلب بازیکنان- نه منتقدین- را نشانه گرفته بودند و با موفقیت تمام کار خود را انجام دادند. بعد از تجربه دوست داشتنی Heavy Rain و قرار گرفتن در نقش پدری فداکار انتظار یک معجزه دیگر را از دیوید کیج نداشتم و احساس می‌کردم که بازی Beyond: Two Souls در بهترین حالت تنها یک دستاورد فنی بزرگ برای کنسول نسل هفتمی سونی خواهد بود و در زمینه داستان سرایی زیر سایه باران سنگین Quantic Dream قرار خواهد گرفت. همه این ها پیش از انجام دادن شاهکار کیج بود. در آغاز بازی Beyond:Two Souls احساس می‌کردم که بازی افت شدیدی نسبت به دو اثر قبلی کیج داشته است اما هر چه قدر که داستان جلوتر می‌رفت و همذات پنداری با شخصیت های داستان بیشتر می‌شد بیشتر به اشتباه خود پی می‌بردم تا آنجا که دیگر کاملا غرق داستان سرایی بی نظیر کیج شده بودم و راهی برای خروج از این رویا وجود نداشت.

تمرکز شدید Heavy Rain بر روی موقعیت های QTE در کنار حفظ روایت سینمایی بازی باعث شده بود که برخی از بازیکنان نتوانند با بازی ارتباط برقرار کنند و آن را صرفا یک فیلم سینمایی تلقی کنند. درست است اگر تنها به دنبال یک بازی ویدیویی هستید و اهمیت زیادی به داستان نمی‌دهید و گیم پلی مهمترین بخش یک بازی برای شما محسوب می‌شود آثار دیوید کیج نمی توانند نظرتان را جلب کنند. البته در بازی Beyond: Two Souls شاهد آزادی بیشتری برای بازیکنان هستیم و اگر چه به لطف پیشرفت های تکنیکی بازی همچنان یکی از زیباترین بازی های موجود در این صنعت محسوب می‌شود‌، روند بازی پیرو همان سیستم قبلی است که اکنون از تعادل و بالانس مناسبی برخوردار است و منطقی تر شده است.

جودی از همان کودکی به موش آزمایشگاهی محققان تبدیل می‌شود.در ابتدای داستان جودی را که دختر بچه کوچکی است درون یک آزمایشگاه مشاهده می‌کنیم. کنترل او را به دست می گیرید و تا حدودی با روند بازی آشنا می‌شوید. در ادامه خانواده ای سرپرستی جودی را بر عهده می‌گیرند. اما او یک دختر بچه معمولی نیست و قابلیت هایی دارد که پدر و مادر و اطرافیانش را نیز می‌ترساند که در نهایت همین اتفاق باعث می‌شود که این خانواده او را به مرکز موارد ماورایی منتقل کنند. در این شرایط جودی کوچک داستان مجبور است که از زندگی طبیعی و شرایط گرمی که هر انسانی در دوران کودکی با قرار گرفتن در کانون خانواده آن را سپری می‌کند فاصله گرفته و زندگی خود را تحت نظر دانشمندان و محققان این زمینه سپری کند. با بزرگ تر شدن جودی و وارد شدنش به دوران حساس نوجوانی او احساسات و خشونت انباشته شده در وجودش را به شیوه مستقیم تر و خشن تری بروز می‌دهد. به عنوان مثال زمانی که به مهمانی تولد یک دختر جوان می‌روید جودی به واسطه رفتار نسبتا عجیب خود و گوشه گیر بودن مورد تمسخر دیگر افراد حاضر در جشن واقع می‌شود  و آنها جودی را در یک اتاق کوچک زندانی می‌کنند. با کمک آیدن می‌توانید در را باز کنید و در این شرایط بازی این اختیار را به شما می‌دهد که خانه را ترک کنید یا اینکه به کمک آیدن از آنها انتقام بگیرید که این مورد باعث ناراحتی بیشتر سرپرستتان و منزوی تر شدن جودی می‌شود‌.

اما جودی تنها یک روی سکه است و اگر تنها بخواهیم به او توجه کنیم درست به مانند آن خواهد بود که نیمی از بازی را نیمه کاره رها کرده باشیم. تقریبا هر زمان که اراده کنید می‌توانید جودی را رها کرده و کنترل روح موجود در بازی که آیدن نام دارد را به دست بگیرید. روحی که از همان لحظه تولد پیوندی ناگسستنی با شخصیت جودی دارد و با پیشرفت در داستان به دلایل این موضوع پی خواهید برد. آیدن آزادی عمل بسیار بالاتری دارد و به مانند یک برادر در بسیاری از نقاط داستان به کمک جودی خواهد آمد و تصور کردن بازی Beyond: Two Souls بدون آیدن امری غیر ممکن است. از درها، دیوار ها و اشیا عبور کنید، به گفتگو های شخصی دو نفر در یک اتاق دیگر گوش کنید، وسیله ای را حرکت دهید یا به سمتی دیگر پرتاب کنید. می توان گفت آیدن محدودیتی ندارد تا جایی که قادر است جسم برخی از افراد را تسخیر کرده و از آنها برای پیشبرد مقاصد جودی استفاده‌ کند و هر زمان که‌ خواست آنها را از بین ببرد یا اینکه کار بعضی از NPC ها را به صورت مستقیم تمام کند. البته آیدن تا زمانی که فرد دیگری طعمه اش را لمس نکند می تواند در بدنش حضور داشته باشد در غیر این صورت روح فرد او را پس زده و فرد به حالت هوشیار بر می گردد. در این حالت مجبور خواهید شد راه دیگری را انتخاب کنید یا از فرد دیگری استفاده کنید. همچنین به نظر می رسد که آیدن و جودی هم سن باشند زیرا با افزایش سن جودی قدرت ها و توانایی آیدن نیز بیشتر می‌شود. تنها مورد موجود محدوده ای است که آیدن قادر به حرکت در آن است. به دلیل اینکه آیدن و جودی به یکدیگر وابسته اند در هنگام کنترل آیدن نمی‌توانید از یک محدوده مشخص فراتر بروید. البته بازی این مورد را با بیان کردن این نکته که آیدن با دور شدن از جودی به او آسیب می‌زند به نوعی منطقی جلوه داده است اما در این زمینه شاهد یک استاندارد ثابت نیستیم و در بخش های مختلف بازی بنا به نیاز های موجود این محدوده حرکتی دستخوش تغییراتی می‌شود که اندکی غیر منطقی است. همچنین نام Aiden بر گرفته از کلمه aed است که در زبان بومی اسکاتلندی به معنای آتشین و یا آتش کوچک است و به صورت Eye-den تلفظ می‌شود. با این حال نام آیدن به دفعات زیادی در طول وقایع بازی به اشتباه تلفظ می‌شود که دلیل این موضوع مشخص نیست.

منبع توضیحات: پارسی دانلود و گیم‌شات

دانلود بازی Beyond Two Souls

دانلود بازی Beyond: Two Souls

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl :

Beyond: Two Souls Build 5117920 + Controller Fix + Letterbox Remover

بر اساس نسخه PLAZA تحت عنوان Beyond.Two.Souls.MULTi24-PLAZA فشرده سازی شده است.

ورژن بازی Build 5117920 (استیم، 18 ژوئن 2020) می باشد.

فایل اختیاری credits.bin (شامل هر 2 ویدیوی تیتراژ پایانی) در این نسخه موجود می باشد و حتما موقع نصب بازی تیک آن را بزنید.

فایل اختیاری bonus-videos.bin (شامل 8 ویدیوی اضافی) در لینک مجزا برای دانلود در دسترس می باشد که موقع نصب بازی باید تیک آن را بزنید؛ نام هشت ویدیوی اضافی در زیر قابل مشاهده است که در صورت تمایل با کلیک روی هر کدام می توانید ویدیوی مربوطه را به صورت آنلاین تماشا کنید:

The Making of BEYOND: Two Souls – Origins
The Making of BEYOND: Two Souls – Graphic Arts
The Making of BEYOND: Two Souls – The Gameplay
The Making of BEYOND: Two Souls – Performance Capture
BEYOND: Two Souls – Closing Credits
BEYOND: Two Souls – PC Trailer
Heavy Rain / The Casting – 2006 Tech Demo
Quantic Dream presents KARA
The Dark Sorcerer | E3 2013 Video

در این نسخه چیزی حذف یا تبدیل نشده است و بدون هیچ حذفیات یا افت کیفیتی بازی نصب و کرک می شود.

حجم بازی از 58.3 گیگابایت به 11.1 گیگابایت کاهش یافته است.

زمان تقریبی نصب بازی بین 20 الی 45 دقیقه خواهد بود.

فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی 74 گیگابایت است.

حداقل به 2 گیگابایت فضای خالی RAM برای نصب بازی نیاز است.

فایل اجرایی BeyondTwoSouls_Steam_Letterbox_Removed.exe به شما اجازه می دهد بازی را بدون حاشیه های سیاه اجرا کنید.

کرک های فرعی HOODLUM و Goldberg Emu داخل فولدر NoDVD در محل نصب بازی در دسترس می باشند که هر دو مشکل کار نکردن کنترلر را برای شما رفع می کنند.


بازی Beyond: Two Souls را هم اکنون می توانید از سرورهای قدرتمند پارسی دانلود دریافت بفرمایید.

‫5/5 ‏‫(5 نظر)‬

تریلر

باکس دانلود

دانلود بازی Beyond: Two Souls برای PC

هزینه اینترنت ترافیک داخلی

www.par30dl.com

حجم 11.1 گیگابایت
فرمت فایل EXE
نسخه FitGirl
تاریخ انتشار Jun 18, 2020
قیمت $19.99
شرکت سازنده OPER: Quantic Dream
متا 76
رده سنی PG-16
نمره Steam https://store.steampowered.com/app/960990/Beyond_Two_Souls/
  • گالری تصاویر
  • نکات راهنما
  • سیستم پیشنهادی

آموزش نصب ریپک/نسخه FitGirl :

1- بعد از دانلود شروع به اکسترکت فايل بازي کنيد.

2- با اجرای فايل نصبي (Setup.exe) بازی را نصب کنید.

نکته مهم اول : قبل از اینکه گزینه install را بزنید، حتما تيک دانلود برنامه های جانبی از جمله DirectX و ++C را برداشته و تنها تيک گزينه زبان انگليسي را برنداريد!

نکته مهم دوم : در صورتی که داخل فولدر اکسترکت شده فایل های اختیاری با نام fg-optional مشاهده کردید (برای مثال: fg-optional-credits.bin) حتما تیک این گزینه ها را بزنید!

3- پروسه نصب بازی آغاز می شود؛ دقت کنید که به خاطر فشردگي ممکن است نصب اين نسخه کمي زمان ببرد.

4- پس از نصب ، بازي به طور خودکار کرک می شود.

5- بازي را اجرا کرده و لذت ببريد.

اگر مشکلی در اجرای بازی داشتید ، لطفا در بخش نظرات ذکر کنید تا پاسخ کامل و سريع آن را دريافت کنيد.

توجه : اگر ارور هاي ISDone.dll و Unarc.dll براي شما نمايش داده شد، به اين آموزش جهت رفع مشکل مراجعه کنيد.

MINIMUM

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 7 or later (64 bit)
    • Processor: Intel Core i5-4430 @ 3.0 GHz or AMD FX-6300 @ 3.5 GHz
    • Memory: 4 GB RAM
    • Graphics: Nvidia GeForce GTX 660 with 2GB VRAM or AMD Radeon HD 7870 with 2GB VRAM
    • DirectX: Version 11
    • Storage: 49 GB available space
    • Additional Notes: 720p, 30 FPS

RECOMMENDED

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 7 or later (64 bit)
    • Processor: Intel Core i5-6600K @ 3.5GHz or AMD Ryzen 3 1300X @ 3.4GHz
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: Nvidia GeForce GTX 970 with 4GB VRAM or AMD Radeon R9 390 with 4GB VRAM
    • DirectX: Version 11
    • Storage: 49 GB available space
    • Additional Notes: 1080p, 60 FPS
  • دیدگاه‌ها

    2 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر